Coś więcej na mój temat

A więc witam ponownie! :) 
(Musicie mi wybaczyć, dopiero się uczę...)

Zauważyłam, że ostatnio dosyć popularne staje się przedstawianie faktów o sobie, więc pomyślałam, że może zrobię coś podobnego, żebyście wiedzieli, kim tak naprawdę jestem. Jeśli jakieś moje zainteresowania pokrywają się z Waszymi, podzielcie się tym! 


1. Jestem ogromną, potwornie wielką miłośniczką książek! Nie potrafię bez nich żyć i wariuję, kiedy tylko mama pozwala mi jakąś kupić (nazywają nas książkoholikami ;)
2. Moją ulubioną serią książek są i zawsze będą "Zwiadowcy" Johna Flanagana. 
3. Na drugim miejscu znajdują się wszystkie książki autorstwa Cassandry Clare.
4. A jednak w hierarchii moich pasji wyżej od książek znajduje się Aikido. To jest coś, co pozwala mi wciąż na nowo odkrywać samą siebie i daje mi ogromną radość! Każdemu życzę, by odnalazł taką pasję! :) 
5. Obecnie jestem w trakcie pisania historii, którą chcę udostępnić na Wattpadzie (być może zrobię to także tutaj...). Zadbałam, żeby nie była to pospolita książka o szkolnej miłości, więc kiedy ją udostępnię, być może będziecie chcieli ją przeczytać...?
6. Nie jestem wielką miłośniczką filmów, ale każdą część "Uprowadzonej" mogłabym oglądać po sto razy :) 
7. Uwielbiam Liama Neesona w filmach akcji!
8. Sto razy bardziej kocham książki papierowe niż ebooki ;).
9. Od dzieciństwa namawiam rodziców na psa, ale niestety nie udało mi się ich przekonać. Teraz nawet nie miałabym na niego czasu...
10. Mieszkam w niewielkim mieście pod Warszawą.
11. Bardzo lubię disco polo - ktoś ma coś przeciwko...? :) - a szczególnie zespół Akcent i MIG, chociaż pojedyncze piosenki innych grup także lubię ("Z dnia na dzień", "Heja hej")
12. Uwielbiam także utwory Lukasyna, Basty (polskiego i rosyjskiego rapera) oraz zespołu Two Steps From Hell.
13. Nie gardzę też współczesną muzyką. Najczęściej słucham Eski oraz Vox FM.
14. Od lutego chodzę także na zumbę. Coś świetnego, jeśli po ciężkim tygodniu chcecie wyrzucić z siebie wszystkie negatywne emocje. Serdecznie polecam!
15. Moimi ulubionymi przedmiotami są: język polski i chemia.
16. Ostatnimi czasy zaczęłam podróżować z rodzicami po Europie i bardzo mi się to podoba! Z pewnością podzielę się z Wami moimi ulubionymi miejscami, ale jeśli mogę polecić coś już teraz, to są to Plitwickie Jeziora w Chorwacji! :)
17. Zaczęłam interesować się montażem filmów i namawiam rodziców na kupno kamery, ale póki co... chyba będę musiała jeszcze trochę poczekać.
18. Mam o pięć lat starszą, despotyczną siostrę, Karolinę, dla której kompromis jest poświęceniem godnym podziwu :)
19. Uwielbiam sushi - to danie, którego przyrządzanie moja mama opanowała do perfekcji! To nie jest tylko surowa ryba; wręcz przeciwnie, to istny skarbiec wielu składników. Tych, którzy nie mieli okazji spróbować, zachęcam do tego!
20. Często przeszukuję internet w poszukiwaniu ciekawych i mądrych sentencji. Mam ich naprawdę wiele; jedna z moich ulubionych znajduje się w opisie bloga!
21. Moja mama poznaje tajniki ezoteryki - nauki, która zajmuje się rozwojem naszego ducha (w jej skład wchodzi np. numerologia, astrologia...) i nie ukrywam, że wierzę w parę rzeczy :) Z pewnością podzielę się z Wami kilkoma ciekawostkami - sami będziecie zaskoczeni!
22. Zdaje się, że mam psychoanalityczny umysł; każdy, kto ma jakiś problem, przychodzi z nim do mnie. Chyba służę im psychologa... :)
23. Jestem tolerancyjna. Homoseksualiści, podobnie jak przedstawiciele innych ras są dla mnie normalnymi ludźmi i nic do nich nie mam.
24. Wyznanie...? Pochodzę ze środowiska chrześcijańskiego, ale tak naprawdę w ogóle nie przyjmuję nauk Kościoła... (o czym przekonacie się niedługo...). Wierzę tylko w Boga (imię nie ma znaczenia).
25. Jestem także zwyczajną nastolatką, która ogląda Naruciaka! Nie oceniajcie mnie, lubię się czasem pośmiać ;)
CeZik
26. Zainteresowałam się ostatnio artystą, którego zwą CeZik. Jestem pod wrażeniem jego artystycznych zdolności i dystansu do samego siebie!
27. Ludzie mówią, że jestem spokojna, opanowana i racjonalna... nie wiem, czy to prawda :) Potrafię być też złośliwa i porywcza.
28. Moje ulubione bajki to: "Kung Fu Panda", "Jak wytresować smoka" i "Shrek".
29. W realnym życiu mało mówię, dużo słucham.
30. Czuję się zagubiona w świecie, w którym dziewczyny zapomniały definicji słowa "dama", a faceci udają, że nie istnieje takie słowo jak "szacunek". 
31. Nie mogę żyć bez adrenaliny. Może w samym sporcie nie jestem rewelacyjna, ale bez niego nie potrafię być szczęśliwa; w dodatku chciałabym kiedyś skoczyć ze spadochronem lub na bungee :)
32. Nie mam Instagrama, Twittera, Snapchata ani niczego takiego. Nie oceniam, ale mi osobiście nic takiego nie jest potrzebne.
33. Obowiązkowo czytam wszystkie lektury szkolne i muszę się przyznać, że dwie mi się naprawdę spodobały: "Quo vadis" oraz "Stary człowiek i morze". Idealne przedstawienie wszystkich twarzy człowieka oraz prawdziwego celu naszej egzystencji.
34. Cierpię na arachnofobię (lęk przed pająkami).
35. Ogólnie lubię zwierzęta. Jedyne, co jestem w stanie zabić, to komara :)
36. Morze czy góry? Oczywiście, że góry! Nic mnie tak bardzo nie cieszy jak piesze wędrówki po szlakach górskich i podziwianie widoków!
37. Jestem niezdarną osobą, która nie potrafi przeżyć dnia bez zarobienia jakiegoś siniaka, ale - o dziwo - nigdy nic sobie nie załamałam. 
Mamed Khalidov
38. Jednym z moich marzeń zawsze było pojechać do Stanów i zobaczyć ciało kosmity w Nevadzie, bo jako dziecko interesowałam się astronomią.
39. Moim ulubionym daniem jest rosół! :)
40. Bezustannie oglądam KSW, a Mamed Khalidov jest moim wielkim idolem!

Komentarze

  1. W punkcie bodajże 23 piszesz,że jesteś tolerancyjna,ale po chwili używasz określenia "innych ras" co nie do końca jest tolerancją. Z punktu widzenia biologicznego wszyscy jesteśmy "tą samą rasą" rasą ludzką. Nie ma czegoś takiego jak "inna rasa" ludzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie należy brać tego do siebie, chciałam tutaj zaznaczyć różnice między wyglądem ludzi - w końcu niezaprzeczalnie istnieją. Na świecie żyją Chińczycy, Żydzi, Tybetańczycy... Każdy jest inny. Być może jednak masz rację i mój nieodpowiedni dobór słów odegrał tutaj jakąś rolę :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Dla mojej ulubionej klasy...

Literatura - niedoceniany skarb wartości

Ból - nasz wróg czy sprzymierzeniec?