Życzenia dla wszystkich!

Moi kochani!

Zbliżają się Święta!

Z tej okazji chciałabym złożyć Wam najszczersze życzenia! Abyście Boże Narodzenie spędzili w rodzinnym gronie w atmosferze śmiechu i radości oraz najedli się za wsze czasy, bo to idealny pretekst! Życzę Wam, byście mieli siłę spełniać swoje marzenia, wytrwale iść na przód, i - jak to ktoś trafnie stwierdził - cofali się tylko po to, by wziąć rozbieg :)

Pospolicie życzy się zdrowia, szczęścia i pomyślności. Po dłuższym zastanowieniu stwierdzam, że to chyba najważniejsze. Wypocznijcie spokojnie, pozwólcie sobie na relaks i bawcie się tak, żebyście żałowali upływu czasu! 

Chciałam Wam także podziękować za Waszą wytrwałość. Dokładnie dzisiaj mój blog obchodzi pięć miesięcy! To miłe wiedzieć, że ktoś czyta moje wypociny :) Serdecznie Wam za to dziękuję, bo w życiu nie spodziewałam się tak ciepłych komentarzy i motywujących słów. To właśnie napędza mnie do dalszej pracy!

A na koniec zachęcam do obejrzenia krótkiego filmiku, który zrobiłam rok temu na konkurs. Niestety, nie wygrałam, ale z pracy jestem dumna i pomyślałam, że może poprawi Wam humor. Chciałabym też dodać, że poetką nie jestem - wiersz układał specjalnie dla mnie mój kolega, Kuba. 
Zapraszam do oglądania i życzę wesołych Świąt! :) 

*A za kiepską jakość przepraszam - to nie ode mnie zależy ;)


Komentarze

Popularne posty

Dla mojej ulubionej klasy...

Literatura - niedoceniany skarb wartości

Ból - nasz wróg czy sprzymierzeniec?