Nowy Rok - nowy początek

Witam Was w Nowym Roku! 

Trochę zastanawiałam się na paroma sprawami i stwierdziłam, że troszeczkę pozmieniam sposób, w jaki prowadzę moje Pudełeczko. Chciałabym bardziej ożywić to miejsce i stworzyć sobie przyjemny schemat pracy, bo - ciężko ukryć - szkoła zabiera mi sporo czasu, przez co moja uwaga skupia się niemalże tylko na nauce.

Co chciałabym zmienić?

Przede wszystkim tematy swoich postów. Oczywiście nie mam na myśli tego, że w ogóle przestanę pisać o kontrowersyjnych i psychologicznych sprawach, bo to coś, co uwielbiam. Ale złapałam się ostatnio na tym, że szukam wymówki, byleby tylko nic nie pisać, bo nie zebrałam żadnych materiałów na dłuższy wpis. Chciałabym też móc napisać coś krótkiego, przyjemnego... Chyba, że Wy macie jakieś pomysły. Chętnie posłucham :)

Zmieniłam też wygląd boga, bo nie zapisałam poprzedniego szablonu i... musiałam stworzyć coś na szybko. Mam nadzieję, że jakoś mi to wyszło...

Muszę się też troszeczkę odstresować, bo każdy wpis sprawdzam dziesięć tysięcy razy i poprawiam każde słowo, które wydaje się być za mocne albo negatywne... A przecież nie o to mi chodziło, kiedy tworzyłam moje Pudełeczko. Potrzebuję dystansu i mam nadzieję, że z czasem go nabiorę.

Postaram się wrzucać coś ciekawego częściej niż w zeszłym roku. Nie zawsze będzie to mojego autorstwa - może zbiór ciekawych filmów, a może zdjęć - ale na pewno o Was zadbam!

Tymczasem to wszystko - na razie. Jutro mam drugi dzień egzaminów próbnych i muszę powtórzyć jeszcze parę rzeczy. Mam nadzieję, że ten rok będzie dla Was szczęśliwy i pełen sukcesów. 

Do zobaczenia!

Komentarze

  1. zmieniłaś wygląd "boga" czy "bloga"? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha rzeczywiście :D spieszyłam się na kolację ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Dla mojej ulubionej klasy...

Literatura - niedoceniany skarb wartości

Ból - nasz wróg czy sprzymierzeniec?